Superbrands címet kapott a Hungarospa Hajdúszoboszló márkanév
2008 –ban egy szakértői bíráló bizottság döntése alapját a Hungarospa Hajdúszoboszló márkanév megkapta a Business Superbrands elismerést.
Magyarország 250 legkiválóbb B2B szupermárkájának kiválasztását a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság végezte. Az elismeréssel járó oklevelet július végén kapta meg a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt.
Különösen értékes az elismerés, mivel egy fiatal márkanévről van szó, hisz 2004 júliusa óta használja társaságunk a Hungarospa Hajdúszoboszló márkanevet. Az elismerés értékét növeli, hogy a Hungarospa márkanév a menedzsment saját ötlete volt.
A Hungarospa márkanévvel egy nemzetközileg is érthető nevet kívántunk választani, mely kifejezi, hogy magyar fürdőhely vagyunk. Megtartottuk a Hajdúszoboszló márkanevet is, mely igen erős nemzetközi vonzerővel rendelkezik.
A Superbrands státusz megszerzésétől azt reméljük, hogy tovább javul a márkanevünk megítélése, erősödik a jó híre.