Hungarospa hírek

2006. november 08. 12:08

Újabb minőségi elismerést kapott a Hungarospa Zrt.

Újabb minőségi elismerést kapott a Hungarospa Zrt.
November 6-án a Parlament üléstermében adták át az Európai Minőségi Díj elismerő oklevelét ( „Elismerés a kiválóságért” ), melyet azok a pályázók kaphattak, akiknek pályázati pontszáma elérte a négycsillagos minősítést. A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. a hasonló szolgáltatást nyújtó vállalkozások közül egyedül tudhatja magáénak az elismerést.
A díjat, mely előszobája lehet az Európai Minőségi Díjnak Czeglédi Gyula a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. Vezérigazgatója vette át.
A cég vezérigazgatója a díj átvétele után elmondta, hogy a sikert közösen érték el. Mindenki egyformán sokat tett érte, a segédmunkástól a felső vezetőkig, a felkészülés közel egy évig tartott. A pályázatban meg kellett felelni az EFQM modell feltételeinek, be kellett mutatni a társság adottságait és eredményeit.
A pályázat a következő fejezetekből állt: vezetés, stratégia, vevői elégedettség, humán erőforrás, működési folyamatok, társadalmi kapcsolatok és számszerűsíthető eredmények.
Czeglédi Gyula hangsúlyozta, hogy ez a díj egy folyamat egyik lépcsőfoka, a cél továbbra is a legjobb minőség elérése, hogy Hajdúszoboszlóra még több vendég látogasson el.
841_20061108122645_395.jpg

Képgaléria

 

        SzépKártya        

 

 


    

  Fogyasztóbarát Vállalkozás