2008. 02. 05. - 11:49

Kiváló a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő megítélése

Kiváló a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő megítélése
 A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. 500 főre kiterjedő, telefonos marketingkutatást végzett a magyar felnőtt lakosság körében, a hajdúszoboszlói gyógyfürdő ismertségéről, a szolgáltatások értékeléséről.
A Real-PR 93. Kft. által 2007. augusztusában végzett kutatás eredménye azt mutatja, hogy a felnőtt lakosságnak mindössze néhány százaléka nem hallott még a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdőről. A fürdőről való információszerzésben legfontosabb szerepe a baráttól, ismerőstől való tájékoztatásnak van, melyet a televízió követ.
A felmérés szerint a lakosság közel 40 %-a járt már legalább egy alkalommal a hajdúszoboszlói gyógyfürdőben, további 28, 5% pedig tervezi, hogy a közeljövőben ellátogat oda.

kutatas2_500_717_20080205112526_95.bmp
Egyértelmű pozitív eredményt mutat, az eddigi vendégek körében a fürdő szolgáltatásainak értékelése is. Az 1-től 5-ig terjedő skálán tapasztalható 4,63 –as átlag rendkívül jó megítélést tükröz a vendégek részéről.

kutatas500_807_20080205112526_135.bmp

Fontos megjegyezni, hogy egyetlen olyan válaszadó sem volt, aki nagyon elégedetlen lenne a hajdúszoboszlói gyógyfürdő szolgáltatásaival, de a kissé elégedetlenek aránya is elhanyagolható. A megkérdezettek 2/3-a a maximális, azaz 5-ös értékelést adta.
Igen jelentős visszatérési hajlandóságot tapasztaltunk, hiszen az eddigi vendégek többsége, közel 60 %-a újra el szándékozik látogatni Hajdúszoboszlóra.