Minőségi díjak
A hajdúszoboszlói egészségturisztikai komplexumban hangsúlyos a vendégelégedettség. A cégfilozófiában megfogalmazottak teljesülését külső értékelők által, vagyis minőségdíjak megpályázásával is kontrolláltatjuk. Úgy tartjuk, ma már a jó hírnév a minőségre alapozva alakul ki és tartható meg.
2001-ben kezdődött az a minőségközpontú folyamat, melynek első állomása az ISO 9001-2001 tanúsítvány megszerzése volt. A minőségirányítási rendszert ez évben a komplex gyógyfürdő- és gyógyszolgáltatásaiban, valamint a nappali szanatóriumi ellátásban építette ki fürdőnk. 2003-ban a teljes szolgáltatási körre sikerült kiterjeszteni.
Az Átfogó Minőségvezetési Rendszer bevezetésében kitűnt cégek, egyének erőfeszítésének elismerésére Dr. Shoji Shiba japán professzor alapította a Shiba-díjat. A professzor elvei szerint a minőség ma már nem csupán a termékek minőségét jelenti, hanem a vállalat egészében kell jelen lennie. A Shiba-oklevélre 2004-ben pályázott sikerrel fürdőnk. A Shiba-oklevél nyomán kapott felkérést a társaság az Európai Minőség Társaság Magyar Szekciója pályázatára. Az értékelés alapján díjnyertesnek nyilvánították a gyógy- és strandfürdő-szolgáltatást, az Aquaparkot és az Árpád uszodát. A díjat a 2005 novemberében vettük át a 14. Magyar Minőség Hét keretében. Az Észak-alföldi Minőség Díjat a régió kereskedelmi és iparkamarájától azok érdemelhetik ki, akik folyamatosan fejlesztve és vevőközpontúsággal működnek. 2005 novembere óta e címet is magáénak tudhatja fürdőnk.
A Magyar Fürdőszövetség minősítő bizottsága által mérettetett meg 2005 februárjában fürdőnk gyógyfürdő-, uszoda, valamint strand- és csúszdapark-szolgáltatása. A pályázat és a helyszíni értékelés alapján fürdőnk az addig e minősítést megszerzettek élére került. Így a gyógyfürdő 215-ből 198-at, a strand és a csúszdapark 217-ből 205 pontot ért el, ezáltal jogosult a négycsillagos minősítésre. A fedett uszodát a lehetséges 184-ből 161 pontra értékelték a bírák, mely háromcsillagos minősítésnek felel meg. 2011-ben az Aqua-Palace Élményfürdő 5 csillagos minősítést kapott a Magyar Fürdőszövetségtől.
Szintén 2005-ben laboratóriumunk akkreditált minősítést szerzett.
A Pávai Vajna ásványvízért több minőségi elismerésben részesült Társaságunk. 2005 novemberében kaptuk meg A Hajdú-Bihar Megyei Minőségi Termék védjegy címet a Megyei Önkormányzat hirdetett meg. 2007 december 7-én az Észak-alföldi Idegenforgalmi Bizottság és a Magyar Turizmus Zrt. Észak Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága az "Észak-alföldi Régió ajánlásával" elismerést adományozta a Pávai Vajna ásványvíznek.


2006 novemberében vette át a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. az Európai Minőségi Díj elismerő oklevelét (,,Elismerés a kiválóságért"), hiszen pályázatának pontszáma elérte a négycsillagos minősítést.
A 2007. évi Nemzeti Minőségi Díj pályázata alapján a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. a legmagasabb 5*-os „Elismerés a Kiválóságért" európai oklevelet vehetett át. Az előző évi 4*-os eredményt sikerült tehát túlszárnyalni, a társaság ismét lépett egy jelentős lépcsőt a minőség szintjei között.
A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. a hasonló szolgáltatást nyújtó vállalkozások közül egyedül tudhatja magáénak az elismerést. A díj előszobája lehet a Nemzeti Minőségi Díjnak. A siker közös munka eredménye. Mindenki egyformán sokat tett érte, a segédmunkástól a felső vezetőkig. A pályázatban meg kellett felelni az EFQM modell feltételeinek, be kellett mutatni a társság adottságait és eredményeit.A pályázat a következő fejezetekből állt: vezetés, stratégia, vevői elégedettség, humán erőforrás, működési folyamatok, társadalmi kapcsolatok és számszerűsíthető eredmények.
A fent felsorolt díjak, elismerések egy folyamat lépcsőfokai, a cél továbbra is a legjobb minőség elérése, hogy Hajdúszoboszlóra még több elégedett vendég látogasson el és ezáltal az egész városnak még jobb legyen!
2008-ban Hungarospa márkanév a Business Superbrand elismerést kapott.
2009. december 2-án Martfűn Czeglédi Gyula vezérigazgató vehette át az "Alföld turizmusáért" díjat, melyet az Észak-alföldi Regionális Idegenfogalmi Bizottság adományozott a Hungarospa Zrt.-nek. Az elismerést olyan természetes és jogi személyek kapják, melyek kiemelkedő munkájukkal hozzájárulnk a térség turizmusának fejlődéséhez. A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. az elmúlt években számos olyan beruházást hajtott végre, melyek erősítették a város és a régió idegenforgalmi vonzerejét, marketing tevékenysége hozzájárult Hajdúszoboszló imázsának, ismertségének erősítéséhez

2008-ban a minőségirányítás mellett a környezetirányítási rendszert is bevezette társaságunk. Elsődleges célként határoztuk meg, hogy vendégközpontú kiszolgálást, minőségi szolgáltatást biztosítunk a vendégek, betegek részére.
Az integrált irányítási rendszer az MSZ EN ISO 9001:2015 és MSZ EN ISO 14001:2015 szabvány szerint működik.A tanúsítást a TÜV Rheinland InterCert Kft. végzi társaságunknál. Minden évben felügyeleti, kétévente megújító audittal érjük el, hogy érvényes tanúsítvánnyal rendelkezünk a rendszer működtetéséről.
MINŐSÉG ÉS KÖRNYEZETI POLITIKA
2013-ban A HungarospaZrt. „Fogyasztóbarát vállalkozás” tanúsítványt kapott, majd 2014-ben megkapta a „Fogysztóbarát vállalkozás” nemzetközi tanúsítványt.
2015. áprilisában kapta meg a Hungarospa a Nemzeti Tanúsító Védjegyeket a következő kategóriákban: Gyógyfürdő, élményfürdő és strand kategóriában 5 csillagos minősítést, uszoda kategóriában négycsillagos minősítést.
2020-ban a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. sikeresen pályázott a Családbarát Hely tanúsító védjegy bronz fokozatára. A minősítést az Emberi Erőforrások Minisztériuma adja ki azoknak a szolgáltatóknak, ahol kiemelt szerepet játszik a családbarátság és családközpontúság és akik hitelesen igazolják családbarát működésüket. A bronz fokozat elnyerése az első lépés, mely után a szolgáltató pályázhat a családbarát munkahely címre, majd pedig az ezüst fokozatú, legvégül pedig az arany fokozatú minősítésre. A Hungarospa a jövőben pályázni fog a további fokozatokért is.

2022-ben a Thermal Hotel*** szerepelt az RTL Klub-on futó, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége és az Interakció Produkció által szervezett, "Az Év Hotele" című műsorban, illetve közönségszavazásos versenyben, ahol az Alföld régióban 3.helyzést ért el.
