Kövesse a Hungarospa-t a Facebookon

Minőségi díjak

A hajdúszoboszlói egészségturisztikai komplexumban hangsúlyos a vendég-elégedettség. A cégfilozófiában megfogalmazottak teljesülését külső értékelők által, vagyis minőségdíjak megpályázásával is kontrolláltatjuk az utóbbi években. Úgy tartjuk, ma már a jó hírnév a minőségre alapozva alakul ki és tartható meg.

2001-ben kezdődött az a minőségközpontú folyamat, melynek első állomása az ISO 9001-2001 tanúsítvány megszerzése. A minőségirányítási rendszert ez évben a komplex gyógyfürdő- és gyógyszolgáltatásaiban, valamint a nappali szanatóriumi ellátásban építette ki fürdőnk. 2003-ban a teljes szolgáltatási körre sikerült kiterjeszteni.

Az Átfogó Minőségvezetési Rendszer bevezetésében kitűnt cégek, egyének erőfeszítésének elismerésére Dr. Shoji Shiba japán professzor alapította a Shiba-díjat. A professzor elvei szerint a minőség ma már nem csupán a termékek minőségét jelenti, hanem a vállalat egészében kell jelen lennie. A Shiba-oklevélre 2004-ben pályázott sikerrel fürdőnk.A Magyar Fürdőszövetség minősítő bizottsága által mérettetett meg 2005 februárjában fürdőnk gyógyfürdő-, uszoda, valamint strand- és csúszdapark-szolgáltatása. A pályázat és a helyszíni értékelés alapján fürdőnk az addig e minősítést megszerzettek élére került. Így a gyógyfürdő 215-ből 198-at, a strand és a csúszdapark 217-ből 205 pontot ért el, ezáltal jogosult a négycsillagos minősítésre. A fedett uszodát a lehetséges 184-ből 161 pontra értékelték a bírák, mely háromcsillagos minősítésnek felel meg.A Shiba-oklevél nyomán kapott felkérést a társaság az Európai Minőség Társaság Magyar Szekciója pályázatára. Az értékelés alapján díjnyertesnek nyilvánították a gyógy- és strandfürdő-szolgáltatást, az Aquaparkot és az Árpád uszodát. A díjat a 2005 novemberében vettük át a 14. Magyar Minőség Hét keretében.

Díjnyertes szolgáltatás

Az Észak-alföldi Minőség Díjat a régió kereskedelmi és iparkamarájától azok érdemelhetik ki, akik folyamatosan fejlesztve és vevőközpontúsággal működnek. 2005 novembere óta e címet is magáénak tudhatja fürdőnk. Előkapu ez a jövőbeni megméretésekhez.

ÉAMD 2005

A Pávai Vajna ásványvízért több minőségi elismerésben részesült Társaságunk. 2005 novemberében kaptuk meg A Hajdú-Bihar Megyei Minőségi Termék védjegy címet a Megyei Önkormányzat hirdetett meg.

Hajdú-Bihar Megyei minőségi termék

2007 december 7-én az Észak-alföldi Idegenforgalmi Bizottság és a Magyar Turizmus Zrt. Észak Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága az "Észak-alföldi Régió ajánlásával" elismerést adományozta a Pávai Vajna ásványvíznek.

Északalföldi Régió Ajánlásával

2006 novemberében vette át a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. az Európai Minőségi Díj elismerő oklevelét (,,Elismerés a kiválóságért"), hiszen pályázatának pontszáma elérte a négycsillagos minősítést. 
A 2007. évi Nemzeti Minőségi Díj pályázata alapján a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. a legmagasabb 5*-os „Elismerés a Kiválóságért" európai oklevelet vehetett át. Az előző évi 4*-os eredményt sikerült tehát túlszárnyalni, a társaság ismét lépett egy jelentős lépcsőt a minőség szintjei között. 
A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. a hasonló szolgáltatást nyújtó vállalkozások közül egyedül tudhatja magáénak az elismerést. A díj előszobája lehet a Nemzeti Minőségi Díjnak. A siker közös munka eredménye. Mindenki egyformán sokat tett érte, a segédmunkástól a felső vezetőkig. A pályázatban meg kellett felelni az EFQM modell feltételeinek, be kellett mutatni a társság adottságait és eredményeit.A pályázat a következő fejezetekből állt: vezetés, stratégia, vevői elégedettség, humán erőforrás, működési folyamatok, társadalmi kapcsolatok és számszerűsíthető eredmények.  
A fent felsorolt díjak, elismerések egy folyamat lépcsőfokai, a cél továbbra is a legjobb minőség elérése, hogy Hajdúszoboszlóra még több elégedett vendég látogasson el és ezáltal az egész városnak még jobb legyen!

2009. december 2-án Martfűn Czeglédi Gyula vezérigazgató vehette át az "Alföld turizmusáért" díjat, melyet az Észak-alföldi Regionális Idegenfogalmi Bizottság adományozott a Hungarospa Zrt.-nek. Az elismerést olyan természetes és jogi személyek kapják, melyek kiemelkedő munkájukkal hozzájárulnk a térség turizmusának fejlődéséhez. A Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. az elmúlt években számos olyan beruházást hajtott végre, melyek erősítették a város és a régió idegenforgalmi vonzerejét, marketing tevékenysége hozzájárult Hajdúszoboszló imázsának, ismertségének erősítéséhez

Alföld Turizmusért


2008-ban a minőségirányítás mellett a környezetirányítási rendszert is bevezette társaságunk. Elsődleges célként határoztuk meg, hogy vendégközpontú kiszolgálást, minőségi szolgáltatást biztosítunk a vendégek, betegek részére.

Az integrált irányítási rendszer az MSZ EN ISO 9001:2008 és MSZ EN ISO 14001:2004 szabvány szerint működik.

tuv2013-500_2013080285534_85.jpg

 

A tanúsítást a TÜV Rheinland InterCert Kft. végzi társaságunknál. Minden évben felügyeleti, kétévente megújító audittal érjük el, hogy érvényes tanúsítvánnyal rendelkezünk a rendszer működtetéséről.

 

TANÚSÍTVÁNY 

MINŐSÉG ÉS KÖRNYEZETI POLITIKA

Szolgáltatási nyilatkozat

Megosztás:
  • Továbbiak | Megosztás az IWIW-en

Hungarospa Hajdúszoboszló

Gyógyfürdő, Strand, Aquapark, Aqua-Palace

4200 Hajdúszoboszló, Szent István Park 1-3.
Tel.: (00-36) 52/558-558, Fax: (00-36) 52/360-039
E-mail: info@hungarospa.hu