szepkartya        letöltés         fogyasztbart            ESZ-Turisztikai_attrakcio-logo-2022--min-3                 Csaladbarat_hely_vedjegy_szhely_RGB_office_2022_0620

               

2015. 02. 11. 15:25

Hajdúszoboszló és Hévíz közös kampánya

Hajdúszoboszló és Hévíz közös kampánya

Magyarország két kiemelkedő látogatottságú üdülőhelye Hajdúszoboszló és Hévíz a 2015-ös évben az idegenforgalom területén úttörő szerepre vállalkozik. 2015. február 10-én  „Új hullámokon Hajdúszoboszló és Hévíz” címmel egy  közös kezdeményezést prezentáltak a média képviselőinek Budapesten,  a Deák Ferenc sétahajón.

A különleges sajtótájékoztatón előadást tartott Dr. Sóvágó László Hajdúszoboszló város polgármestere, Papp Gábor Hévíz polgármestere, Czeglédi Gyula, a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. vezérigazgatója és a Magyar Fürdőszövetség elnöke, valamint a Hévízi és Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetői, Horváth Orsolya és Kabály Zsolt is.

Mindkét település még 2014 decemberében bejelentette, hogy nem vesz részt az 2015-ös  Budapesti Utazás Kiállításon, miután a Magyar Turizmus Zrt. nem lesz jelen régiós standokkal. Ehelyett közös promóciót dolgoztak ki a belföldi piac közvetlen megszólítására, amelynek részleteit kedden tárták a nyilvánosság elé egy budapesti sajtótájékoztató keretében.

Dr. Sóvágó László (Hajdúszoboszló) és Papp Gábor (Hévíz)

Elsőként egy közös marketing kampányt indítva invitálják a fürdőzni és kikapcsolódni vágyó vendégeket Hajdúszoboszlóra és Hévízre. A kampányban hirdetett szállásajánlatokat foglalva +1 éjszaka szállás és egyéb +1 ajándékok várják a vendégeket. A kampány lényege, hogy a belföldi vendégek előszezoni foglalásainak ösztönzésére 3+1 éjszakás, különféle ajándékszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínálnak mindkét településen. Hajdúszoboszlón február 3-tól április 3-ig foglalható a 3+1 csomag, amelyet 39 szálláshelyen, köztük számos vendégházban lehet igénybe venni. Itt az ajándék plusz egy vendégéjszaka mellé ingyenes szanunahasználat, kenyérlángos, kerékpárkölcsönzés és múzeumi belépő jár.

Dr. Sóvágó László, Hajdúszoboszló polgármestere beszédében az együttműködést méltatta. Szerinte attól, hogy a fürdőturizmus piacán riválisai egymásnak, jól megfér egymás mellett a két szereplő. Szerinte ez egy jó lehetőség a fürdővárosok előnyeinek bemutatására.

Czeglédi Gyula bemutatja a hajdúszoboszlói fürdőkomplexumot

Czeglédi Gyula, a Hungarospa Hajdúszoboszlói Zrt. vezérigazgatója, egyben a Magyar Fürdőszövetség elnöke elmondta, az elmúlt húsz évben 13,5 milliárd forintos fejlesztés valósult meg a Hungarospa fürdőkomplexumában, amely a gyógyulás-wellness-szórakozás hármasának jegyében kínál immár ötcsillagos vízi élményeket 32 hektáron. „Legutóbb, 2014-ben az Aquaparkban egy extrém zónát létesítettünk 6 új óriáscsúszdával, vízeséses mászófallal, és kalandmedencéket a 6–12 éves korosztály számára. Tavaly több mint 1,5 millió vendéget fogadtunk Európa legnagyobb fürdőkomplexumában és 700 ezer gyógy- és wellness-szolgáltatást értékesítettünk”.

 Czeglédi Gyula vezérigazgató és Dr. Sóvágó László polgármester

Hajdúszoboszlón 2014-ben 1 millió 62 ezer vendégéjszakát regisztráltak, aminek 65 százaléka belföldi vendégektől származik. Tavaly rekordszámú, 305 ezer vendég látogatott el ide, elsősorban a szomszédos országokból erősödött a beutazás, és jelentősen megugrott a lengyel forgalom.

Czeglédi Gyula a sajtótájékoztatón újságírók kérdésére elmondta: 

"Hajdúszoboszló és Hévíz évek óta fej fej mellett halad a vendégforgalom tekintetében és a szolgáltatásfejlesztésben. Ebből az együttműködésből,  úgy vélem, mindenki profitálni fog".

 

SziZsu